Σάββατο, 11 Απριλίου 2015

ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΒΙΚΥ ΣΤΑΜΑΤΗ-Αυτά είναι τα 2 ονόματα που κατονόμασε στους εισαγγελείς!

«Φωτογραφική» η τροπολογία του υπουργείου με την οποία μπορουν να αποφυλακιστούν η Βίκυ Σταμάτη και η μάνα του Τσάκαλου…
Επτασφράγιστο μυστικό κρατούν οιεισαγγελικές αρχές τα ονόματα των 2 πολιτικών που απεκάλυψε η Βίκυ Σταμάτη στον εισαγγελέα κ. Πεπόνη για τις μίζες .
Οι εισαγγελείς κ Ντογιάκος και Πεπονής έδωσαν την κατάθεση της Σταμάτη στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου για αξιολόγηση καθώς η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου κατονόμασε 2 πολιτικούς. Αποκλειστικές πληροφορίες γνωστού διαδικτυακού ιστότοπου που φέρεται να έχει πρόσβαση σε νομκές πηγές κοντά στην προφυλακισμένη σύζυγο του Άκη, αναφέρει ότι κατονόμασε τον κ Γιώργο Παπανδρέου και τον κ Γιάννο Παπαντωνίου .
Με την κατάθεση της τους εμπλέκει στις μίζες των εξοπλιστικών άλλα είναι άγνωστο αν κατέθεσε και τα ανάλογα στοιχειά. Ο διαδικτυακός ιστότοπος που σύμφωνα με τις πηγές του κατονομάζει αυτά τα πρόσωπα, δεν έχει άποψη για το εάν και εφόσον είναι μπλεγμένοι οι 2 πολιτικοί ή εάν η κυρία Σταματη ισχυρίζεται ανύπαρκτα πράγματα.
Πάντως από πλευράς Άκη Τσοχατζόπουλου έχει γραφεί η ιστορία για τον κ Γιώργο Παπανδρέου με την μεσολάβηση στενού του συνεργάτη και υπουργού για 20εκατ € ,τα όποια αρνήθηκε να δώσει ο Άκης .
Για τον κ Γιάννο Παπαντωνίου υπερασπιστής του Άκη έχει υποστηρίξει ότι ο Τσοχατζόπουλος κρατεί ντοκουμέντα για τον κ Παπαντωνίου στα οποία αναφέρεται ποσόν ύψους 30εκατ €.

Μέχρι στιγμής όμως κανένα από αυτά τα ισχυριζόμενα στοιχεία δεν έχει κατατεθεί στις δικαστικές αρχές ούτε έχουν δοθεί στην δημοσιότητα .Από το περιβάλλον των 2 πρώην υπουργών διαψεύδουν κατηγορηματικά ότι έχουν καμιά σχέση με τις μίζες από τα εξοπλιστικά.
Τώρα πλέον η εισαγγελία του Αρείου Πάγου θα αποφασίσει εάν η αποκαλύψεις της κ Σταμάτη θα πάνε στο αρχείο ή θα δοθεί εντολή περαιτέρω έρευνας και θα ζητηθεί η άρση ασυλίας των Γ. Παπανδρέου και Γ .Παπαντωνίου.

Τροπολογία με την οποία προβλέπεται η δυνατότητα του κατ” οίκον περιορισμού, για συγκατηγορούμενους συζύγους και συγγενείς εξ αίματος μέχρι δευτέρου βαθμού, και για πράξεις τους που τελέστηκαν «στην εκπλήρωση ενός ηθικοκοινωνικού συγγενικού καθήκοντος», κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή.
Αυτή την τροπολογία μπορεί να την επικαλεστεί η Βίκυ Σταμάτη, σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου, η οποία πριν από λίγες ημέρες και μετά την απόδρασή της έδωσε συμπληρωματική κατάθεση στον ανακριτή. Επίσης, η ίδια τροπολογία αφορά και την μητέρα και την φίλη του κρατούμενου Γ. Τσάκαλου που προφυλακίσθηκαν τον περασμένο μήνα.
Στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας,όπως διαβάζουμε στο ixnos.blogspot.gr, αναγνωρίζεται πως ακόμα και κατά την προδικασία, «οι ψυχικές πιέσεις και τα συνειδησιακά διλήμματα που γεννώνται εξαιτίας των παραπάνω συγγενειών, αποτελούν παράγοντες που οδηγούν στην αδυναμία συμμόρφωσης με τις επιταγές του δικαίου»- και ως εκ τούτου προβλέπεται η δυνατότητα κατ” οίκον περιορισμού τους, αντί της προφυλάκισής τους.
«Ας σημειωθεί ότι λόγω των συγγενικών σχέσεων, η ψυχική πίεση αναγνωρίζεται ήδη με ευνοϊκές συνέπειες από το ουσιαστικό ποινικό δίκαιο» σημειώνεται στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας.

Ανείπωτη τραγωδία λίγες ώρες πριν το Πάσχα: 22χρονος αυτοκτόνησε μία εβδομάδα μετά την αυτοκτονία της φίλης του

Καλή Ανάσταση από την συντακτική ομάδα του blog viotikignomi


Καλή Ανάσταση από την συντακτική ομάδα του blog viotikignomi


Ανάσταση του Χριστού

Οι Ευαγγελικές αφηγήσεις

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω οι κύριες αφηγήσεις του γεγονότος είναι αυτές που αναφέρονται από τους τέσσερις Ευαγγελιστές. Μια γρήγορη ανάγνωση αυτών ίσως δημιουργήσει την εντύπωση ότι δεν συμφωνούν απόλυτα μεταξύ τους. Η προσεκτικότερη όμως εξέταση αποκαλύπτει το μέγεθος της ομοθυμίας στην απόδοση του ίδιου του γεγονότος υπό την διαφορετικότητα της αντίληψης έρευνας και αφήγησης από τον καθένα Ευαγγελιστή λαμβάνοντας μαρτυρίες ανθρώπων με διαφορετικά κριτήρια, ενδιαφέροντα, καταγωγή και παρατηρητικότητα που αποτελούν τα βασικά στοιχεία στη σύνθεση της υπ΄ αυτών ανάμνησης της Ανάστασης.
Αυτή ακριβώς η φαινομενική διαφορετικότητα των λεπτομερειών είναι που εντυπωσιάζει και που αποκαλύπτει ότι η συλλογή στοιχείων έγινε από πολλές πηγές. Αντίθετα, το παράξενο θα ήταν αν δεν υπήρχαν αυτές, όπου τότε η αξία των αφηγήσεων θα ήταν πολύ μικρότερη.
Έτσι τα περιστατικά που αναφέρονται επί του γεγονότος στις ευαγγελικές αφηγήσεις τοποθετούνται με την ακόλουθη σειρά:
  1. Σύμφωνα με τα πατροπαράδοτα έθιμα μια ομάδα γυναικών το πρωί της επομένης της ταφής του Χριστού κατευθύνεται στον τάφο προκειμένου να μυρώσουν το σώμα του, (Ματθ.28.1, Μάρκ.16.1-2, Λουκάς 24:1 και Ιωάννης 20:1α.).
  2. Φθάνοντας οι γυναίκες στον τάφο ανακαλύπτουν ότι ο βράχος της σφράγισής του έχει αποκυλιστεί και μένει αφρούρητος. (Ματθ.28:2-4, Μαρκ. 16:3-4, Λουκάς 24:2 και Ιωάννης 20:16).
  3. Έκπληκτες διαπιστώνοντας ότι ο τάφος είναι κενός βλέπουν άγγελο να τους εξηγεί την κατάσταση και να τους δίνει ένα μήνυμα.(Ματθ.28:5-7, Μάρκ. 16:5-7, Λουκάς 24:3-7).
  4. Σύμφωνα με το μήνυμα οι γυναίκες σπεύδουν στην Ιερουσαλήμ για να μεταφέρουν τα νέα στους μαθητές συναντώντας όμως τη δυσπιστία τους. (Ματθ.28:8, Λουκάς 24:8-11, Ιωάννης 20:2).
  5. Ο Πέτρος και ο «αγαπημένος μαθητής» σπεύδουν στον τάφο όπου βρίσκοντάς τον κενόν επιστρέφουν. (Ιωάννης 20:3-10, Λουκάς 24:24).
  6. Η Μαρία η Μαγδαληνή ακολουθώντας τους παραπάνω μαθητές επιστρέφει στο τάφο μένοντας εκεί μετά την αναχώρησή τους. Τότε ο Χριστός κάνει την πρώτη Του εμφάνιση σ΄ αυτήν. (Ιωάννης 20:11-18, Ματθ. 28:9 ο οποίος κατονομάζει τη Μαρία τη Μαγδαληνή και μία γυναίκα ακόμα, την «άλλη Μαρία»).
  7. Την ίδια ημέρα ο Χριστός εμφανίζεται στους Πέτρο και στους δύο που κατευθύνονταν προς Εμμαούς και στη συνέχεια στους άλλους μαθητές στην Ιερουσαλήμ εκτός του Θωμά.(Λουκάς 24:13-32,34, 36-43, Α΄ Κορινθ. 15:5, Μάρκ. 16:12-14, Ιωάννης 20:19-23).
Από τα παραπάνω συνάγονται πλέον καταφανώς δύο αξιόλογα σημεία: αφενός μεν ότι μετά την Ανάσταση ο Χριστός εμφανίζεται και εξαφανίζεται όπου και όποτε ο ίδιος κρίνει και αφετέρου ότι φανερώνεται μόνο στους πιστούς Του.
Οι φαινομενικές διαφορές των ευαγγελικών αφηγήσεων περί της Ανάστασης συνοψίζονται στα ακόλουθα πέντε ερωτηματικά σημεία:
α) Ποιες μυροφόρες πήγαν στο τάφο. Σύμφωνα με την αφήγηση εκάστου των Ευαγγελιστών φέρονται ι) κατά Ματθαίο: η Μαρία η Μαγδαληνή και η «άλλη Μαρία» (Ματθ.28:1,), ιι) κατά τον Μάρκο η Μαρία η Μαγδαληνή, η Μαρία του Ιακώβου και η Σαλώμη (Μάρκος 16:1), ιιι) κατά τον Λουκά οι "Γυναίκες από τη Γαλιλαία", που ονοματίζει στη συνέχεια, η Μαρία η Μαγδαληνή, η Μαρία του Ιακώβου, η Ιωάννα και «αι λοιπαί συν αυτώ» (Λουκάς 24:10) και κατά Ιωάννη: η Μαρία η Μαγδαληνή (Ιωάννης 20:1) πλην όμως στο 2 εδάφιο η Μαγδαληνή ομολογεί «ουκ οίδαμεν» που σαφώς δηλώνει ότι δεν ήταν μόνη της.
Συνεπώς οι μυροφόρες που πήγαν το πρωί του Σαββάτου στον τάφο ήταν οι ακόλουθες πέντε: η Μαρία η Μαγδαληνή, η Μαρία (μητέρα) του Ιακώβου , η «άλλη Μαρία» που πιθανώς να είναι η Μαρία (σύζυγος) του Κλωπά, και (αι από Γαλιλαίας) η Σαλώμη και η Ιωάννα.
β) Πότε αποκυλίστηκε ο λίθος του τάφου
γ) Πόσοι άγγελοι παρουσιάστηκαν
δ) Τι είπαν οι άγγελοι στις μυροφόρες
ε) Ποιος είδε πρώτος τον Χριστό




Βάμμα Πρόπολης: Το θαυματουργό αντιβιοτικό της φύσης!

Καταπολέμησε το κρύωμα, τις φλεγμονές και τόνωσε τον οργανισμό σου με τον πιο φυσικό τρόπο…


Φλεγμονές, κρύωμα, ακμή… το βάμμα πρόπολης μπορεί να τα καταπολεμήσει όλα!
Ας ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά: Τι είναι η πρόπολη;


Η πρόπολη χρησιμοποιείται από τις μέλισσες για πολλούς σκοπούς, αλλά δυο είναι οι βασικότεροι. Ο πρώτος από αυτούς είναι για την δημιουργία μιας πάστας, με την όποια θα «γεμίζουν» όλα τα ανοίγματα, οπές, ρωγμές από τις οποίες μπορεί να εισέρθει ξένο ως προς το μελίσσι σώμα. Αυτό μπορεί να είναι νερό, σκόνη ή κάποιο οργανικό υπόλειμμα που προέρχεται από το εξωτερικό περιβάλλον ή και κάποιος ξένος οργανισμός όπως μια πεταλούδα, μια σφήκα, ένα σαλιγκάρι ή ακόμη και ένα ποντίκι. Θα μπορούσαμε να παρομοιάσουμε την χρήση της πρόπολης σαν έναν αντί-μικροβιακό, βακτηριοκτόνο αδιάβροχο στόκο, με τον όποιο η μέλισσα επιδιορθώνει το σπίτι της.

Ο δεύτερος και σημαντικότερος λόγος είναι για να επιτρέπει στην μέλισσα να «βαλσαμώσει» το πτώμα οποιουδήποτε εισβολέα καταφέρει να εισέρθει στο μελίσσι. Ο εισβολέας είναι σίγουρο πως θανατωθεί από τις μέλισσες-φύλακες, όμως είναι αδύνατον να μεταφερθεί το πτώμα του έξω από το μελίσσι. Το εσωτερικό του μελισσιού είναι, και πρέπει να διατηρείται πιο αποστερημένο από τον θάλαμο ενός χειρουργού και για τον λόγο αυτό πρέπει να αποτραπεί η αποσύνθεση του πτώματος και η εξάπλωση των μικρόβιων που αυτό μεταφέρει.

Το Βάμμα Πρόπολης προέρχεται από την επεξεργασία της Πρόπολης, της ρητινώδους ουσίας με την οποία οι μέλισσες στεγανοποιούν, θωρακίζουν και απολυμαίνουν το εσωτερικό της κυψέλης. Πρόκειται για μία ουσία που περιέχει αναρίθμητα συστατικά αλλά κυρίως αποτελείται από ρητίνες, κερί, αιθέρια έλαια, και γύρη. Είναι γνωστό πως η Πρόπολη διαθέτει αντιβακτηριακές, αντιμυκητιακές, αντιβιοτικές και αντισηπτικές ιδιότητες.

Πως μπορούμε εμείς να το χρησιμοποιήσουμε:

-Για ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος ή καταπολέμηση του κρυολογήματος βάλε 10-15 σταγόνες βάμμα σε νερό ή χυμό σε καθημερινή βάση για 1-2 εβδομάδες.

-Σαν βακτηριοστατικό για την αντιμετώπιση της ακμής ή αποστήματος τοπικά με εξαιρετικό αποτέλεσμα! Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι ότι το βάμμα πρόπολης λεκιάζει όπου πέσει και από την επιδερμίδα βγαίνει μόνο με οινόπνευμα.

-Για στοματικές γαργάρες αραιωμένο (αλλιώς κινδυνεύουμε με εγκαύματα) με 2 μέρη νερό. Απολυμαίνει το στόμα και βοηθά στην επούλωση πληγών (σε ουλίτιδα ή εξαγωγή δοντιού).

-Βοηθά στην ευεξία αν πίνουμε για ένα μήνα τον χρόνο 20-30 σταγόνες μέσα σε μισό ποτήρι γάλα κάθε πρωί νηστικοί.

-Γενικά το βάμμα πρόπολης βοηθά στην καταπολέμηση των λοιμώξεων του αναπνευστικού συστήματος, των ελκών του στομάχου, της γρίπης και των κρυολογημάτων, της ωτίτιδας και γενικότερα των μυκητιάσεων και των ιώσεων.

Γενικά η Πρόπολη θεωρείται από πολλούς, ως μία πραγματικά "θαυματουργή" ουσία η οποία συμβάλει στη "θωράκιση" του οργανισμού. Προσοχή όμως, το βάμμα Πρόπολης είναι πολύ δραστικό και για το λόγο αυτό πρέπει να καταναλώνεται σύμφωνα με τις οδηγίες!

Πάσχα- Τρόποι να συγχωρείς ακόμα και όταν είναι δύσκολο...

Τί σημαίνει συγχώρεση; 
Η λέξη συγχώρεση ετυμολογικά προέρχεται από τις λέξεις σύν+ χωρέω χῶρος. Ανλοιπόν βασιστούμε σε αυτή την εξήγηση όταν κάποιοος συγχωρεί σημαίνει ότιυποχωρεί, ότι δίνει χώρο στον άλλον για να χωρέσουν και οι δύο, να υπάρξουν μαζί.Όταν συγχωρείς κάποιον δεν σημαίνει ότι επικροτείς την πράξη του ή ότι έχεις ξεχάσει. Αν η ψυχή σου τραυματίστηκε, το τραύμα θα παραμένει πάντοτε εκεί. Στηναρχή θα σε πονάει πολύ, καθώς όμως ο χρόνος θα περνά, ο πόνος θα γλυκαίνει

Όταν συγχωρείς κάποιον δεν σημαίνει ότι επικροτείς την πράξη του ή ότι έχεις ξεχάσει. Αν η ψυχή σου τραυματίστηκε, το τραύμα θα παραμένει πάντοτε εκεί. Στηναρχή θα σε πονάει πολύ, καθώς όμως ο χρόνος θα περνά, ο πόνος θα γλυκαίνει. Η συγχώρεση είναι δύσκολο πράγμα, αφού απαιτεί από το άτομο ταπεινότητα, θάρρος,κατανόηση, μεγαλοψυχία. Η συγχώρεση μπορεί να οριστεί ως «η γαλήνη και ηκατανόηση που προέρχεται κατηγορώντας λιγότερο όποιον σας έχει βλάψει,λαμβάνοντας την όλη εμπειρία λιγότερο προσωπικά και σταματώντας να παραπονιέστε».

Ποια βήματα βοηθούν να φτάσεις στη συγχώρεση;

Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με την περίπτωση εκείνη κατά την οποία θέλετενα τα ξαναβρείτε με το άτομο που σας πλήγωσε, ααλλά νιώθετε ότι δεν μπορείτε. Ταπαρακάτω βήματα θα σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε:Για να συγχωρέσεις κάποιον θα πρέπει πρώτα από όλα να το θέλεις . Για να τοθέλεις θα πρέπει να ξέρεις ότι αξίζει.. Θα πρέπει δηλαδή να πιστεύεις ότι έχειμετανιώσει πραγματικά, ότι δεν σκοπεύει επαναλάβει την ίδια συμπεριφορά και ότιτο να τον συγχωρέσεις τελικά θα σε ωφελήσει με κάποιον τρόπο.

Βρες το νόημα αυτής της αρνητικής εμπειρίας για σένα.

Έμαθες κάτι για τον εαυτό σου, για τους άλλους ή για τις σχέσεις σου μαζί τους, από αυτή την εμπειρία;Μέσα από ό,τι βιώνουμε, θετικό ή αρνητικό, πάντοτε μπορούμε να κερδίσουμε έναμάθημα που θα μας κάνει καλύτερους ως ανθρώπους. Αρκεί βέβαια να έχουμε ταμάτια μας ανοιχτά.Εξέφρασε τα αρνητικά σου συναισθήματα. Το να συσσωρεύεις μέσα σου μεγάλεςποσότητες αρνητικών συναισθημάτων, μπορεί να σου δημιουργήσει σοβαρά ψυχικάκαι σωματικά προβλήματα. Μην κρατάς μέσα σου όσα σε πονούν, άφησε κάποιο πρόσωπο που εμπιστεύεσαι να σε ακούσει και να σε βοηθήσει να δεις πιο αντικειμενικά τα πράγματα.

Μπες στη θέση του άλλου.

Προσπάθησε να καταλάβεις τί τον οδήγησε εκεί, ποιέςανάγκες, ποιές ελλείψεις, ποιά βιώματα. Προσπάθησε να νιώσεις όπως αισθάνθηκεόταν έκανε το «λάθος». Για παράδειγμα, κάποιος που σου μίλησε πολύ σκληρά καιάδικα, μπορεί να ήταν κάποτε ο ίδιος θύμα λεκτικής ή σωματικής βίας. Ίσως είχεσυσσωρεύσει πολύ θυμό τον οποίο λανθασμένα ξέσπασε σε σένα. Έτσι θα μπορέσειςνα καταλάβεις και να κερδίσεις μια εξήγηση για αυτό που σε πλήγωσε. Δες και το δικό σου μερίδιο ευθύνης. Μήπως πρώτα τον πλήγωσες εσύ; Μήπως εσύδεν κατάλαβες τις ανάγκες του; Μήπως εσύ του έδωσες χώρο να σε βλάψει; Γιαπαράδειγμα μια γυναίκα που την απάτησε ο σύντροφός της, μπορεί τελικά νακαταλάβει ότι εκείνη τον οδήγησε εκεί μέσα από την ψυχρότητά και την αδιαφορίατης. Φυσικά, κάποιες φορές μπορεί να μην ισχύει τίποτα από όλα αυτά.

Αποδέξου τον ίδιο, αλλά και το λάθος του.

Αυτό το λάθος είναι ένα κομμάτι του,όσο και αν σε πληγώνει. Για να μπορέσεις να είσαι πάλι κοντά με αυτό το άτομο θαπρέπει να αποδεχτείς την «κακή του πλευρά» χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότισυμφωνείς με αυτό που έκανε ή ότι θα δεχτείς να ξαναγίνει. Αλλά παράλληλα σκέψουότι αυτό το μεμονωμένο λάθος του μπορεί και να μην τον χαρακτηρίζει γενικότεραως άνθρωπο. Σκέψου τα θετικά του στοιχεία. Όλα όσα έκανε ήταν αρνητικά; Δεν έκανε τίποταθετικό; Ένα λάθος δεν είναι δίκαιο να διαγράφει όλα τα υπόλοιπα. Καλό θα ήτανλοιπόν να ξεχωρίσεις τις καλές από τις κακές στιγμές και να βάλεις τα πράγματα σεμια σωστή θέση στο μυαλό σου. Μπορεί για παράδειγμα να είσαι θυμωμένος με τους γονείς σου που δεν σε στήριξαν στις προσωπικές σου επιλογές, αλλά σκέψου πόσαάλλα θετικά έκαναν για εσένα.

Αναλογίσου τί είναι αυτό που σε εμποδίζει να συγχωρέσεις. Όλοι έχουμε κάποιεςπεποιθήσεις για μας, για τους άλλους, για τη ζωή γενικότερα. Στηριζόμαστε σεκάποιες αξίες και σε κάποια ιδανικά. Περιοριζόμαστε από κάποια πρέπει, κάποιαταμπού, κάποιους άγραφους κανόνες που συνήθως δόθηκαν σε μας από τους γονείςμας και όχι μόνο. Ψάξε και βρες τι από όλα αυτά δεν σε αφήνει να συγχωρέσεις, ανείναι πραγματικά δική σου επιλογή και αν μπορείς να το αλλάξεις. Για παράδειγμα,ένας άντρας δεν κατάφερε να πετύχει επαγγελματικά και δεν μπορεί να συγχωρήσειτον εαυτό του, γιατί οι γονείς του τον γαλούχησαν με την ιδέα ότι πρέπει πάντοτε ναείναι τέλειος σε όλα, διαφορετικά δεν αξίζει τίποτα. Αν καταλάβει ότι αυτό δεν είναικάτι που ισχύει πραγματικά και ότι δεν είναι κάτι που ο ίδιος πιστεύει, τότε θαμπορέσει να συγχωρέσει τον εαυτό του.

Άφησε ελεύθερο τον εαυτό σου να δεθεί και να εμπιστευθεί ξανά.

Ο φόβος για μιαμελλοντική επανάληψη του «λάθους» είναι λογικό να υπάρχει, αφού το άτομο προσπαθεί να προστατευτεί συναισθηματικά. Όμως, αυτή η προσπάθεια είναι πολύψυχοφθόρα και για τους δυο. Είναι προτιμότερο να αφεθείς και να νιώθεις ελεύθεροςκαι αληθινός, παρά να καταπιέζεις τα συναισθήματά σου, χάνοντας έτσι τη ουσία τωνπραγμάτων. Η συγχώρεση έχει αποδειχτεί ότι μειώνει τον θυμό, την κατάθλιψη και το άγχος.Οδηγεί σε εντονότερα συναισθήματα ελπίδας, γαλήνης, συμπόνιας καιαυτοπεποίθησης. Η συγχώρεση οδηγεί τόσο σε υγιείς σχέσεις όσο και στη σωματική υγεία. Επίσης, επηρεάζει τη συμπεριφορά μας, και μας κάνει πιο ανοιχτούς στηνκαλοσύνη, την ομορφιά και την αγάπη. Άρα γιατί να επιλέξουμε την κακία, ότανμπορούμε μέσα από τη συγχώρεση να κάνουμε τον εαυτό μας και τους άλλους πιοευτυχισμένους και υγιείς;

LIVE ΤΩΡΑ: Το «Άγιο Φως» στο Ελ. Βενιζέλος

Σήμερα, Μ. Σάββατο, το πρωί αναχώρησαν για τα Ιεροσόλυμα προκειμένου να παραλάβουν το Άγιο Φως ως εκπρόσωπος της Ελληνικής Πολιτείας, ο...
βουλευτής Γιάννης Αμανατίδης, γενικός γραμματέας της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης της Ορθοδοξίας της Βουλής, ο εκπρόσωπος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, Μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος και ο Έξαρχος του Παναγίου Τάφου στην Ελλάδα, Αρχιμανδρίτης Δαμιανός.

Αργά το απόγευμα αναμένεται να φθάσει με ειδική πτήση στην Ελλάδα, το Άγιο Φως το οποίο παρέδωσε στον εκπρόσωπο της Ελληνικής Πολιτείας, βουλευτή Γιάννη Αμανατίδη, γ.γ. της Διακοινοβουλευτικής Συνέλευσης της Ορθοδοξίας της Βουλής, ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων, Θεόφιλος Γ’. Παραλαμβάνοντας το Άγιο Φως ο κ. Αμανατίδης στην προσφώνησή του στον Πατριάρχη, ανέφερε:

«Μακαριώτατε Πάτερ,Σεβασμιώτατοι,

Με ιδιαίτερη συγκίνηση παραλαμβάνω από τα χέρια σας Μακαριώτατε Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλε το Άγιο Φως, έχοντας την εξαιρετική τιμή να εκπροσωπώ την Ελληνική Πολιτεία, καταδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τόσο τους άρρηκτους δεσμούς της με το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και την Αγιοταφίτικη Αδελφότητα όσο και τον σεβασμό στη θρησκευτική παράδοση του Ελληνισμού.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/04/blog-post_9632.html

Η περιφορά των επιταφίων στο κέντρο της Θήβας

30 νεκροί αστυνομικοί και 1.500 τραυματίες - Στοιχεία ΣΟΚ για την ΕΛ.ΑΣ!

Στοιχεία σοκ έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τα τροχαία ατυχήματα στην Ελλάδα. Πρωταθλητές της Ευρώπης στα τροχαία δυστυχήματα, καθώς κάθε χρόνο
υπολογίζεται ότι 13,6 ανά 1.000 ανθρώπων  χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο.
Τριάντα αστυνομικοί έχουν χάσει τη ζωή τους και 1.500 έχουν τραυματιστεί σε τροχαία ατυχήματα από το 2001 μέχρι και το 2013 !
Το Σ.Ε.Φ.Ε.Α.Α. στη προσπάθειά του να συμβάλει όσο είναι δυνατό στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων δημοσιεύει σήμερα το πρώτο μέρος από την ημερίδα που πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία πριν λίγες ημέρες στο αμφιθέατρο της Γ.Α.Δ.Α. υλοποιώντας τη δέσμευσή του για ανάληψη πρωτοβουλιών προκειμένου να συμβάλει όσο είναι δυνατό στην ασφαλή οδήγηση.
Η ψυχολόγος της ΕΛ.ΑΣ κ. Χριστοδούλου μετέφερε την τραγική στατιστική διαπίστωση:  Από το 2001 μέχρι το 2013, έχασαν την ζωή τους 60 Αστυνομικοί, οι μισοί από τους οποίους ήταν θύματα τροχαίου ατυχήματος. Ενώ 1.500 Αστυνομικοί τραυματίστηκαν συνεπεία τροχαίου ατυχήματος εν υπηρεσία. 
Από το 2001 μέχρι το 2013 έχασαν τη ζωή του 90 Αστυνομικοί συνεπεία τροχαίου ατυχήματος εκτός υπηρεσίας, ενώ 100 τραυματίστηκαν σοβαρά και πάνω από 2.000αστυνομικοί τραυματίστηκαν ελαφρύτερα, επίσης εκτός υπηρεσίας.


ΜΕΓΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟ – Η Ελευθερία από τον θάνατο...

Το Μεγάλο Σάββατο η Εκκλησία μας κείται στην προσδοκία της Ανάστασης...
Ο Χριστός βρίσκεται στον Άδη, το σώμα Του έχει ταφεί, χωρίς όμως να γνωρίζει την φθορά που γνωρίζουν όλοι οι νεκροί, καθώς παραμένει ενωμένο με την θεότητα, ενώ η ψυχή του Χριστού βρίσκεται στην κόλαση, στο χώρο του θανάτου, όπου κηρύττει την μετάνοια. Ο Θεάνθρωπος Χριστός ολοκληρώνει το έργο της Θείας Οικονομίας, που είναι η ανάσταση όλης της Δημιουργίας και όλων των ανθρώπων, κι αυτών που ήταν εν ζωή, αλλά και αυτών που είχαν πεθάνει πριν τον ερχομό του Ιησού στον κόσμο. Ο έσχατος εχθρός του ανθρώπου, ο θάνατος, νικιέται δια του θανάτου του Χριστού, και όλα κινούνται στην προσδοκία της Ανάστασης, της γνήσιας ελευθερίας.

Σ’ έναν από τους πιο όμορφους ύμνους, που ολοκληρώνουν την ακολουθία του Όρθρου του Μεγάλου Σαββάτου, διαβάζουμε τα εξής θαυμάσια λόγια: “Δεύτε ίδωμεν την ζωήν ημών εν τάφω κειμένην, ίνα τους εν τάφοις κειμένους ζωοποιήση. δεύτε σήμερον, τον εξ Ιούδα υπνούντα θεώμενοι, προφητικώς αυτώ εκβοήσωμεν. Αναπεσών κεκοίμησαι ως λέων. τις εγερεί σε, βασιλεύ; αλλ’ ανάστηθι αυτεξουσίως, ο δους σεαυτόν υπέρ ημών εκουσίως. Κύριε, δόξα σοι”. Το ποιητικό αυτό κείμενο αποτυπώνει το απόσπασμα της Παλαιάς Διαθήκης, που αναφέρεται στον Ιακώβ. Ο Χριστός κοιμάται σαν το λιοντάρι, έτοιμος να ξυπνήσει, να αναστηθεί, να φέρει στον κόσμο την ελπίδα, τη χαρά της νίκης, την συντριβή του θανάτου, να φέρει στην ιστορία το πιο σπουδαίο μήνυμα, που άλλο ανώτερο δεν υπάρχει: ότι πλέον είμαστε ελεύθεροι και από το θάνατο.

Για τους περισσότερους ανθρώπους ο θάνατος είναι η έσχατη απόδειξη δουλείας. Είμαστε ανίσχυροι απέναντί του. Μπορούμε να τον απομακρύνουμε, αλλά όχι να τον υπερβούμε. Για τους περισσότερους ο θάνατος αποτελεί το βιολογικό και οριστικό τέρμα της ανθρώπινης ύπαρξης. Δεν υπάρχει λογική απόδειξη επιστροφής από το “επέκεινα”, το μετά τον θάνατο, με αποτέλεσμα η θλίψη να είναι ανυπέρβλητη. Απέναντι στον θάνατο ο άνθρωπος ζει με τον φόβο ή εκείνη την ελπίδα ότι το τέλος δεν θα έλθει.

Ο Χριστός έζησε τον θάνατο, όχι ως βιολογικό τέρμα ή ως αναπόδραστη κατάσταση, αλλά ως υπακοή στο θέλημα του Πατέρα Του. Έφτασε την φύση Του, που είχε την αθανασία δεδομένη, καθώς δεν είχε αμαρτία, στο κατώφλι του θανάτου και το πέρασε σωματικά, για να μας δείξει ότι ο θάνατος είναι το τέρμα, μόνο όταν συνοδεύεται από τον χωρισμό από το Θεό. Αυτός που ζει το Θεό με υπακοή στο θέλημά Του, αυτός που αγωνίζεται εναντίον της αμαρτίας, η οποία είναι ο θάνατος, ελευθερώνεται ακόμη και από τα δεσμά του θανάτου, γιατί ακολουθεί τον Χριστό.

“Εάν μη ο κόκκος του σίτου πεσών εις την γην αποθάνη, αυτός μόνος μένει. εάν δε αποθάνη, πολύν καρπόν φέρη”, μας λέει ο Κύριος. Αυτό σημαίνει ότι ο θάνατος αποτελεί για μας τους θνητούς την αφορμή, πολύν καρπό να φέρουμε, αν ζούμε με υπακοή στο Θεό. Ο Χριστός μας δίδαξε ότι αυτό είναι κατορθωτό. Αν πεθάνουμε ως προς την αμαρτία, δηλαδή νεκρώσουμε τα πάθη και τις κακίες μας, τότε ουσιαστικά φέρουμε πολύν καρπό, της αγάπης, της αρετής, της πίστης στο Θεό, γιατί αυτό είναι το θέλημά Του για μας. Αν πεθάνει ο εγωισμός μας, με την άσκηση, την προσπάθεια, την ταπείνωση, την θυσία, τότε πολύν καρπό φέρουμε. Τραβάμε την χάρη και το έλεος του Θεού και τότε, ακόμα και ο βιολογικός θάνατος είναι το σημείο εκείνο της ζωής που μας απαλλάσσει από την φθορά και την αμαρτία και μας φέρνει κοντά σ’ Αυτόν που πέθανε για μας, τον Χριστό.

Ο Χριστός αναπαύεται στον τάφο σωματικά. Ο Χριστός κηρύττει στον Άδη τη Ζωή. Και θα αναστηθεί ως ο λέων, αυτεξουσίως, και θα τραβήξει μαζί Του όσους τον πίστεψαν, αλλά και όσους τον πιστεύουν, όσους τους αγγίζει το μήνυμα, το πρόσωπο, η κοινωνία μαζί Του. Ελευθερωνόμαστε από το θάνατο, χάρις στον θάνατο του Σωτήρα. Όλα πλέον είναι διαφορετικά. Δεν φοβόμαστε το θάνατο, γιατί θα μας πάει σ’ Αυτόν που μας αγαπά και αγαπούμε. Και θα περιμένουμε την Δευτέρα Παρουσία, για να γευτεί και το σώμα μας, αυτή την ανεκλάλητη χαρά. Αυτή την ανεκλάλητη ελευθερία. Αυτή την ανεκλάλητη αιώνια ζωή.

Στο Μεγάλο Σάββατο βρίσκονται τα σώματα των ανθρώπων που έφυγαν από αυτή τη ζωή. Μα όσοι ζούμε την πίστη, όσοι αγαπούμε, όσοι συγχωρούμε, όσοι κοινωνούμε έχουμε μπει ήδη στην ογδόη ημέρα. Την ημέρα της Εκκλησίας. Την Ημέρα της Ανάστασης. Την Κυριακή, την ημέρα του Κυρίου…


O Καιρός σήμερα...

Σύμφωνα με τις προβλέψεις των μετεωρολόγων... η θερμοκρασία την Κυριακή του Πάσχα θα φτάσει στη Δυτική Ελλάδα έως και τους 22 βαθμούς και στα νησιά του Αιγαίου ο υδράργυρος θα φτάσει έως καιτ ους 18 βαθμούς. Ανοιξιάτικος θα είναι ο καιρός και το βράδυ της Ανάστασης.
Συγκεκριμένα για τις επόμενες ημέρες προβλέπεται:

Μ. Σάββατο 11 Απριλίου 2015
Καιρός: στην Κρήτη λίγες νεφώσεις πρόσκαιρα το πρωί αυξημένες. Στην υπόλοιπη χώρα γενικά αίθριος. Άνεμοι: από βόρειες διευθύνσεις στα δυτικά 3 με 5, στα ανατολικά 4 με 6 και στο νότιο Αιγαίο 7 με 8 μποφόρ με βαθμιαία εξασθένηση. Θερμοκρασία: σε άνοδο κυρίως στο Ιόνιο και τα ηπειρωτικά.

O μοναδικός επιτάφιος της Ελλάδας χωρίς ιερέα

Πιστοί στο ραντεβού τους με τους προγόνους και παρά τον ισχυρό άνεμο και... το κρύο δεκάδες κάτοικοι της Λαγκάδας επέστρεψαν στο εγκαταλελειμμένο από το 1950 χωριό της Κυδιάντας προκειμένου να τελέσουν τον δικό τους Επιτάφιο, τον μοναδικό που πραγματοποιείται στην Ελλάδα χωρίς την παρουσία Ιερέα.

Εδώ και χρόνια, ο ερειπιώνας της Κυδιάντας, κάθε πρωινό της Μεγάλης Παρασκευής, παίρνει ζωή. Κυδιαντούσοι από όλα τα μέρη, ακόμα κι από τη μακρινή Αυστραλία, απόγονοι και αναρίθμητοι φίλοι του μαρτυρικού χωριού, ανταμώνουν σε αυτό το σημείο της Μυροβόλου Χίου. Ταπεινοί προσκυνητές, περίσσια ευλαβικοί θα δηλώσουν την παρουσία τους τιμώντας τη μνήμη της εγκαταλελειμμένης πατρίδας. Της κάθε πατρίδας και του κάθε τόπου, που χάνεται από προσώπου γης. 

Ο σεισμός του 1949, όταν ακόμη και ο δρόμος σχίστηκε στα δύο, αποτέλεσε το τελευταίο χτύπημα για την Κυδιάντα.

Το χωριό εγκαταλείφθηκε οριστικά και οι κάτοικοι στην πλειοψηφία τους μετακόμισαν στη Λαγκάδα.

Μάλιστα το 1948 ήταν η τελευταία χρονιά που λειτούργησε το σχολείο.

Κόντρα στο χρόνο στέκουν οι εκκλησίες του Αγίου Γιάννη και της Αγίας Αναστασίας που οι κάτοικοι λειτουργούν συμβολικά ακόμη, δείχνοντας έτσι την ανάγκη που έχουν να ξαναζωντανέψει το χωριό τους.

Κάθε πρωί της Μ. Παρασκευής κάτοικοι από τη δεκαετία του ’70 ψάλλουν τα Πάθη τα Σεπτά χωρίς την παρουσία ιερέα στην εκκλησία του Αϊ-Γιάννη.

Από τις αρχές του 2000, χάρη στη δύναμη της τηλεόρασης, έχει γίνει γνωστό στο πανελλήνιο (και όχι μόνο) συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο όλο και περισσότερα παιδιά της Κυδιάντας και δίνοντας το μήνυμα ότι έστω και μια φορά το χρόνο τα ερειπωμένα χωριά της ελληνικής παίθρου μπορούν να ζωντανέψουν.

ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ - Η πραγματικότης και οι αμφισβητίες

Του Δημητρίου Θ. Κοκορη
Λένε, ότι άτομα μεμυημένα, τεχνηέντως αλοίφουν το φυτίλι των κεριών με... φωσφορούχες ύλες οι οποίες κάποια στιγμή αυταναφλέγονται.

Όμως γενώνται προβληματισμοί και ερωτήματα, όπως :

Πόσος χρόνος χρειάζεται για ν΄αναφλεγεί ο φώσφορος ερχόμενος σε επαφή με το οξυγόνο;

Είναι γνωστό ότι απαιτείται ελάχιστος χρόνος, ίσως μερικών λεπτών, όχι ωρών. Αλλά ας τους κάνουμε την χάρη να δεχθούμε χρόνο 1-2 ωρών.

ΟΙ χριστιανοί αγοράζουν την δέσμη των 33 κεριών πολλές ώρες, μερικές φορές και αρκετές ημέρες πρίν από τους εμπόρους της αγοράς των Ιεροσολύμων.

Παραμένουν μέσα στο Ναό της Αναστάσεως ή και έξω από αυτόν πολλές φορές από το βράδυ της Μ. Παρασκευής, και περιμένουν το Άγιο Φώς το μεσημέρι του Μ. Σαββάτου. Αυτό σημαίνει ότι τα κεριά εμποτισμένα με φώσφορο πρέπει να αυταναφλεγούν πρίν την ώρα της αφής του Αγίου Φωτός και ταυτόχρονα, πράγμα αδύνατον!

Πώς η αυτανάφλεξη γίνεται μόνο μέσα στον ιερό χώρο και κατά την διάρκεια της τελετής και όχι πρίν ή μετά; Τέτοιος συγχρονισμός;!

Αν επρόκειτο για προσχεδιασμένη ενέργεια, θα έπρεπε να είχαμε άκαιρες και πρόωρες ή μεταχρονισμένες αναφλέξεις και μέσα στον ναό και έξω στον προαύλειο χώρο όπου συνωστίζονται πολλά τα πλήθη των χριστιανών, ορθοδόξων και ετεροδόξων, Αρμενίων, Κοπτών, Συριανών, άλλων θρησκευμάτων και τουριστών και Εβραίων αστυνομικών.

Η προμήθεια των κεριών γίνεται είτε σε υπαίθριους χώρους, είτε σε καταστήματα, που έχουν το εμπόρευμα εκτεθιμένο στους αέρηδες, από εμπόρους όχι χριστιανούς – συνωμότες, αλλά πολλές φορές Μουσουλμάνους Άραβες της Ιερουσαλήμ. Όλοι αυτοί θα έπρεπε να βρίσκονται σε συνεννόηση και σύμπραξη με τους διενεργούντες την απάτη.

Και πώς ως τώρα δεν βρέθηκε κάποιος πωλητής να καταγγείλει την σκευωρία και απάτη;;

Και πώς και πότε και ποιός εμποτίζει τα κεριά με φώσφορο; Αν αυτό το κάνει ο πωλητής, θα πρέπει να το κάνει αρκετό χρόνο πρίν για να έχει τα κεριά έτοιμα ώστε πουλώντας τα να εξαπατήσει τους αγοραστάς και να μην αντιληφθούν την συμπαιγνία.

Αν τα εμποτίζει πολύ χρόνο πρίν και αυτά είναι εκτεθιμένα στον πάγκο του εμπόρου πως δεν αυταναφλέγονται ;

Μήπως οι γριούλες οι ερχόμενες από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ρωσία, την Ρουμανία περιβρέχουν τα κεριά με φώσφορο;; Και ενώ είναι μάρτυρες του φαινομένου εξαπατούν και εξαπατώνται;; Και πώς ως τώρα όλες αυτές οι χιλιάδες των ηλικιωμένων προσκυνητριών κρατούν ζηλότυπα επτασφράγιστο το ένοχο μυστικό και δεν το έχουν αποκαλύψει έστω και από αφελή συμπεριφορά ;;!

Δεν ανάβουν τα κεριά μόνο των ορθοδόξων Ελλήνων, αλλά και των ορθοδόξων άλλων εθνικοτήτων, Παλαιστινίων, Ρώσων, Σέρβων, Βουλγάρων, Ρουμάνων, Γεωργιανών, κ.λ.π. Πώς όλοι αυτοί θα εδέχοντο να συνομοτούν και να εξαπατώνται κάθε χρόνο από μια δράκα Ελλήνων ορθοδόξων κληρικών;

Η Ρώσικη Εκκλησία και οι ορθόδοξοι Παλαιστίνιοι εποφθαλμιούν το Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων. Αν συνέβαινε μια τέτοια απάτη, δεν θα την απεκάλυπταν για να πολεμήσουν το Πατριαρχείο και τους Έλληνες;; Ή είναι τόσο αφελείς και καταπίνουν το «ψεύδος» του Αγίου Φωτός;

Δεν ανάβουν τα κεριά μόνο των ορθοδόξων πιστών, αλλά και απίστων «ορθοδόξων». Είναι και αυτοί μυημένοι στην συμπαιγνία; Όταν μάλιστα έρχονται με εχθρική διάθεση και προκατάληψη;;

Γιατί δεν αποκαλύπτουν την απάτη, αλλά εντυπωσιασμένοι και έκθαμβοι από το απίστευτο φαινόμενο, μεταβάλλουν τάση, νοοτροπία, αποφάσεις, κατασταλάξεις, θεώρηση ζωής και ανακαλούν κάθε προηγούμενο και αποκτούν πίστη ισχυρή και ακλόνητη;

Είναι τόσο αφελείς ώστε να αυθυποβάλονται και να πείθονται ως άβουλα και άνευρα όντα όπου άλλοι τεχνηέντως τους παρασύρουν και τους παγιδεύουν;

Οι παλαιστίνιοι ορθόδοξοι επιζητούν να κυριαρχήσουν και οικειοποιηθούν το Πατριαρχείο. Είναι γνωστό ότι κατά την αφή του Αγίου Φωτός φωνασκούν, θορυβοποιούν και ομολογούν την αλήθεια του φαινομένου κραυγάζοντες «δικό μας το φώς!».

Πως και δεν αποκαλύπτουν την απάτη και την συμπαιγνία; Μήπως είναι και αυτοί συμμέτοχοι στην σκευωρία; Και πως ανάπτουν και δικά τους κεριά και δεν ξεσκεπάζουν τυχόν πονηρία των άλλων και μάλιστα των Ελλήνων κληρικών και λαϊκών;

Το Άγιο Φώς το παίρνουν από τον Πατριάρχη όλες οι άλλες ομολογίες πλήν των Παπικών και των Προτεσταντικών ομάδων.

Πώς λοιπόν δέχονται να πάρουν το φώς Αρμένιοι, Κόπται, λοιποί Μονοφυσίται, Συριάνοι κ.λ.π. και δεν ξεσκεπάζουν και δεν γελοιοποιούν τον Ορθόδοξο Πατριάρχη;

Δεν ανάβουν μόνο τα κεριά που κρατούν στα χέρια τους οι πιστοί, αλλά και οι κανδήλες που είναι κρεμμασμένες μπροστά από το Ιερό Κουβούκλιο, και μάλιστα αρκετά ψηλα που δεν φθάνει ανθρώπινο χέρι χωρίς σκάλα, ή σε άλλο μέρος μέσα στον Ναό ή πάνω στον Γολγοθά. Έχουν και εκεί βρέξει με φώσφορο τα φυτίλια των κανδηλών ή ομάδα των απατηλών προσώπων;;

Και πώς θα επιχειρούσαν κάτι τέτοιο όταν θα εχρειάζοντο σκάλα για να φθάσουν τόσο ψηλά και θα εγίνοντο αντιληπτοί από τους πιστούς προσκυνητές οι οποίοι αφ΄ εσπέρας παραμένουν μέσα στον Ναό και πέριξ του Ιερού Κουβουκλίου;

Το Άγιο Φώς δεν ανάβει τα κεριά μόνο μέσα στον πανίερο Ναό της Αναστάσεως, αλλά και σε χώρους έξω του Ναού, όπως στην Ιερά Μονή του Αγίου Κωνσταντίνου. Και δεν ανάβουν μόνο τα κεριά που κρατούν οι πιστοί, αλλά και εκείνα που βρίσκονται στα κηροπήγια ή στο παγκάρι. Και εδώ συμπαιγνία και κενή απάτη;

Αν το φώσφορο τον βάζουν οι ίδιοι οι προσκυνητές χριστιανοί, πότε και από πού τον προμηθεύονται, πως τον διατηρούν; Σε φυαλίδια; Και σε ποιά στιγμή βρέχουν τα φιτίλια των κεριών;;

Μήπως υπάρχουν ταχυδακτυλουργοί οι οποίοι με τρόπο ύπουλο και κρύφιο βρέχουν με φώσφορο τα φιτίλια των κεριών;; Δεν θα γινόντουσαν αντιληπτοί από το πλήθος;; Και πώς βρέχουν τα φιτίλια των κανδηλών που βρίσκονται ψηλά αναρτημένα;

Πίσω από το Ιερό Κουβούκλιο του Παναγίου Τάφου οι Κόπται κατέχουν ένα μικρό χώρο. Αυτοί είναι μόνιμοι μάρτυρες του φαινομένου. Αν διεπράττετο κάποια απάτη, αυτοί δεν θα αντελαμβάνοντο και δεν θα την ξεσκέπαζαν; Πώς λοιπόν αυτοί οι αυτόπτες και αυτήκοοι μάρτυρες δέχονται να λάβουν το Άγιο Φώς από τον Έλληνα Ορθόδοξο Πατριάρχη;

Και αυτοί με την στάση τους καθίστανται οι πλέον αξιόπιστοι μάρτυρες.

Η στάσις τους και η αποδοχή βεβαιώνει του λόγου το ασφαλές.

Δεν υπάρχει λοιπόν απάτη, αλλά αλήθεια και θαύμα εξ΄ ουρανού.

Αποκλειστικές φώτο


χρονια πολλα δημαρχε καλη ανασταση...

Οι επιτάφιοι στη Θήβα θηβα Μεγάλη Παρασκευή

ioannis tasioulis

Οι επιτάφιοι της Λιβαδειάς 2015

Οι επιτάφιοι της Θήβας, 2015

Παρασκευή, 10 Απριλίου 2015

viotikignomi news Θηβα Λιβαδεια Βοιωτια Αλιαρτος : θηβα Μεγάλη Παρασκευή

viotikignomi news Θηβα Λιβαδεια Βοιωτια Αλιαρτος : θηβα Μεγάλη Παρασκευή

θηβα Μεγάλη Παρασκευή


Στην Αγία Αικατερίνη της Πλάκας για τον Επιτάφιο ο Αλέξης Τσίπρας με την Περιστέρα

Τη Λειτουργία του Επιταφίου παρακολούθησε ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, με τη σύντροφό του...Περιστέρα Μπαζιάνα, τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Γαβιήλ Σακελλαρίδη, αλλά και τον διευθυντή του γραφείου του, Θόδωρο Μιχόπουλο.

Ο πρωθυπουργός, παρά τις πληροφορίες που τον ήθελαν να μεταβαίνει στην ιδιαίτερη πατρίδα του, έμεινε στην Αθήνα και βρέθηκε στην Αγία Αικατερίνη της Πλάκας, όπου και παρακολούθησε τη Λειτουργία, ενώ, ακολούθησε και την περιφορά του Επιταφίου.

Μαζί του η σύντροφός του Περιστέρα Μπαζιάνα, αλλά και ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης.

Ο πρωθυπουργός, κρατώντας κερί στο χέρι, συνομίλησε με πιστούς που έσπευσαν να τον χαιρετήσουν.

Νεκροί δύο φοιτητές από ηλεκτροπληξία στη Μεσσηνία

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία του χωριού Άνω Άνθεια Μεσσηνίας καθώς... δύο φοιτητές έχασαν τη ζωή τους από ηλεκτροπληξία.

Σύμφωνα με το best-tv.gr πρόκειται για δύο φοιτητές ηλικίας 23 και 25 ετών, οι οποίοι βρίσκονταν στο προαύλιο του δημοτικού σχολείου και πέταξαν ένα πλαστικό καλώδιο προς τα σύρματα της ΔΕΗ.

Δυστυχώς όμως όταν το καλώδιο άγγιξε τα ηλεκτροφόρα καλώδια τους χτύπησε το ρεύμα. Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο και η αστυνομία.

Σταμάτης Η. Χαλβατζής Χρόνια πολλά - Καλό Πάσχα!

Μέσα στις δύσκολες εθνικές και κοινωνικές συγκυρίες, η επαφή με τις ρίζες μας και την ελληνική παράδοση, σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα, μπορούν να μας κρατήσουν όρθιους και αισιόδοξους.

Το μήνυμα της Θυσίας και της Ανάστασης του Θεανθρώπου φωτίζει και τις δικές μας καρδιές με αγάπη και αλληλεγγύη για τον συνάνθρωπο και μας δίνει ελπίδα για ένα νέο ξεκίνημα.

Χρόνια πολλά - Καλό Πάσχα!

Σταμάτης Η. Χαλβατζής 



e-sterea.gr

Αυτό είναι το φυτό που σκοτώνει τον καρκίνο σε… 40 ημέρες!

Ένα ελάχιστα γνωστό φυτό με ένα πραγματικά περίεργο όνομα κάνει τώρα πρωτοσέλιδα ως… 
δολοφόνος του καρκίνου.
Με την ένωση του φυτού εξαφανίστηκαν οι όγκοι σε ποντίκια με καρκίνο του παγκρέατος.

Γνωστό ως η «βροντή του θεού της αμπέλου» ή lei gong teng, το κινεζικό φυτό έχει ενσωματωθεί στην κινεζική ιατρική και έχει χρησιμοποιηθεί για αιώνες για την αποκατάσταση, υπό ορισμένες προϋποθέσεις όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα από το Πανεπιστημίου του Τεκτονικού Κέντρου για τον Καρκίνο στην Μινεσότα www.cancer.umn.edu, η ένωση των φυτών δεν οδήγησε σε κανένα σημάδι όγκου μετά από μια περίοδο 40 ημερών – ακόμη και μετά τη διακοπή της θεραπείας. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Science Translational Medicine και χρηματοδοτήθηκε από τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας, ακόμη και οι επιστήμονες που εργάζονται για το έργο είχαν μείνει άφωνοι από τις αντικαρκινικές ιδιότητες της ένωσης. Περιέχει κάτι που είναι γνωστό ως τριπτολίδη, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως μαχητής του καρκίνου σε προηγούμενη έρευνα, που πιστεύεται ότι είναι το βασικό συστατικό που μπορεί να είναι υπεύθυνο για τις αντικαρκινικές ικανότητες. Ο αντιπρόεδρος της έρευνας στο Κέντρο Καρκίνου εξήγησε στο Bloomberg:

Αυτό το φάρμακο είναι απίστευτα ισχυρό για να σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα, είπε. Οπως και με πολλές άλλες ισχυρές ουσίες, όπως η κουρκούμη και το τζίντζερ, η επικρατούσα τάση στην επιστήμη είναι ακόμη αργά για να επιβεβαιώσει αυτό που πολλοί στην παραδοσιακή ιατρική έχουν γνωστό για ολόκληρη τη ζωή τους. Αυτό φυσικά, οφείλεται στο γεγονός ότι απλά δεν υπάρχει χρήμα για μεγάλες εταιρείες να ερευνήσουν τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων και φυσικών ενώσεων, όπως η ένωση που βρίσκεται στο lei gong teng. Το Turmeric (κουρκουμάς) και το τζίντζερ, για παράδειγμα, έχει βρεθεί ότι έχει καταπληκτικές αντικαρκινικές ουσίες που είναι σχεδόν δωρεάν σε σύγκριση με τα ακριβά και επικίνδυνα φάρμακα κατά του ουσίες και βασικό, χωρίς παρενέργειες! Παρ ‘όλα αυτά, οι μεγαλοφαρμακευτικές έχουν καταφέρει να αγνοήσουν αυτά τα μπαχαρικά όσο το δυνατόν περισσότερο. Στην πραγματικότητα, έχουν ακόμη επινοήσει χιλιάδες μελέτες που να καταδεικνύουν με δόλο την υποτιθέμενη αξία των φαρμακευτικών προϊόντων που προωθούνται από τις μεγάλες φαρμακευτικές.
aplita.gr


Δυό νύχτες-Αλίμονο - Δημήτρης Μητροπάνος

"Χάσαμε τα Χριστούγεννα , πάει και το Πάσχα" το παράπονο των επαγγελματιών στον Πεζόδρομο της Θήβας

M.Tρίτη και οι καταστηματάρχες της Θήβας στον πεζόδρομο Επαμεινώνδα μέχρι το ύψος της Δράκου νιώθουν αδικημένοι, έχασαν την ευκαιρία να δουλέψουν τις γιορτές των Χριστουγέννων έχασαν τώρα και το Πάσχα.
Ακολουθεί το χρονοδιάγραμμα του δήμαρχου σύμφωνα με το οποίο μεχρι το Πάσχα θα είχαν ολοκληρωθεί οι εργασίες σε αυτό το κομμάτι του δρόμου. ..